f
MKB Website Keurmerk

088 - 770 9999

Geschillenregeling

Door deel het keurmerk te voeren op de website, verklaren keurmerkhouders zich teven akkoord met de volgende geschillenregeling.

Klacht melden

Klanten kunnen over deelnemende bedrijven klanten indienen door te mailen naar info@mkb-website-keurmerk.nl. De klacht wordt doorgespeeld aan het deelnemende bedrijf waarbij deze binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke reactie of oplossing komt op de klacht.

Geschillenregeling

Wanneer partijen het meningsverschil niet kunnen overbruggen, kan de klager de geschillencommissie inschakelen tegen betaling van 25 euro. Daarbij wordt het geschil voorgelegd aan 3 onafhankelijke juristen. Als de klager in het gelijk wordt gesteld, is deelnemer gebonden aan de uitkomst en tevens verplicht de kosten van de procedure te vergoeden.

Ja, ik wil graag info ontvangen

Bedrijfsnaam:*
Contactpersoon:*
Telefoon:
E-mail adres:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*

Ja, ik ontvang graag maandelijks de beste tips over besparen en het vergelijken van offertes (GRATIS).*

Privacy Policy


© 2012 MKB Website Keurmerk.Alle rechten voorbehouden. Staringstraat 55 | 6821 DN Arnhem | T 088 - 770 9999